rondjenoordeuropa.reismee.nl

Voorbereidingen rondjenoordeuropa

Zaterdag 25 april

De spanning stijgt want er rest ons nog ruim een week voordat we zullen vertrekken.Tom heeft gisteren zijn laatste werkdag erop zitten en voor mij zijn het nog 4 dagen werken. De roep van Tom werd verhoord dat hij hoopte gisteren een laatste dag zou hebben bij T-mobile. Dat werd gehonoreerd want er 0 telefoontjes, want het netwerk lag er eruit. Voor mij was het gisteren een kursusdag en daar merkte ik dat de appel niet ver van de boot valt. Tijdens een oefening met een trainingsacteur gerbuikte ik in één minuut drie keer het woord eventjes. Dat deed Tom op donderdag toen we aan het inpakken waren. Ook hij gebruikte het woord regelmatig, nu eventjes inpakken en dan eventjes wat boodschappen doen, enz. Daar sprak ik hem op aan om de tijd te nemen voor zaken, maar ik ben geen haar beter.

Maar goed onze reisplanning is rond, de spullen zijn zo goed als bij elkaar dus we zouden kunnen gaan. Het is de bedoeling dat we op 5 mei starten richting Münster. Onze reisplannen zijn om via Duitsland (oa. Harz en Berlijn) naar Polen te fietsen. Door midden Polen(via de Masur) zullen we naar Litouwen fietsen. Vandaar uit gaan we naar Letland(o.a Riga) en Estland. Bij Tallin nemen we de boot naar Helsinki en gaan we richting de Noordkaap. Dan zal het zo'n kleine 2 maanden niet meer donker zijn. Via de Noorse westkust (o.a. de Lofoten) fietsen we naar Oslo, om vandaar uit de boot naa Kiel te nemen. Dan reinen we naar Emmerich om dan de laatse 20 loodzware kilometers naar Zevenaar te maken. Op 1 Augustus willen we weer terug zijn.

De komende 13 weken willen we jullie op de hoogte houden van onze intriges, complot theorieën, mooie reisverslagen en wat foto''s Dat willen zo'n één (misschien twee)keer in de week gaan doen. Als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven van onze verwikkelingen in den vreemde dan kun jejouw e-mail adres aanmelden. Als wij iets schrijven of foto's op de site zetten dan krijg je automatisch een berichtje.

Tom en Jan

Reacties

Reacties

Dorpstraat

Wij willen graag op de hoogte worden gehouden.

Gerard

Beste Tom en Jan,

Veel kalmte toegewenst voor de laatste dagen !
1 vraag: waarom staat jullie gezicht niet op de foto op deze pagina.... nu al in cognito?
hr gr Gerard

Wim

Aan de foto te zien, komen jullie net thuis!

Jeannette

Hoi Tom en Jan,

Geniet met volle teugen van deze reis.

Hartelijke groet,
Jeannette

Fia

Hoi Jan en Tom,

We wensen jullie veel succes, veel plezier, mooi weer en weinig pech toe! We volgen graag jullie belevenissen. Indrukwekkend, hoor!

Veel groeten van
Bart, Ruben en Fia

Van Marwijk

heel veel plezier! en kom vooral heelhuids ook weer thuis!!

Meike & Charlotte

Tom en Jan, alweer de eerste 50 km erop zitten? Wij wensen jullie heel veel succes met jullie reis en hopen dat jullie heel thuis komen.
Tom, maak een leuke foto met je t-shirt aan hea;) We gaan je zeker wel missen hoor, we missen je nu al! Vanavond slapen we hier samen bij Meike en er komen zeker nog wat positieve roddels over jou op tafel!:)

Kuss
Charlotte (&Meikee)

Ine

Hoi Jan en Tom
Inmiddels zijn jullie onderweg en zitten de eerste dagen erop. Wij hopen dat alles naar wens gaat en willen jullie een goede reis wensen en kom veilig weer thuis.

Heel veel lieve groeten uut Duuve

Siem Hoogervorst

Hoi Jan en Tom
Als ik jullie reisverhalen leest en de foto's zie beleef ik onze reis van 2008 weer helemaal. Steeds zie ik dezelfde foto's en lees ik dezelfde plaatsnamen als waar wij doorheen gereden zijn. Wat mij opvalt is dat ook jullie in Polen de wind steeds in de rug hebben, bij ons was dat ook zo. Het verschil zit alleen in het aantal km wij fietste max 100 km en jullie zie ik daar regelmatig ruim boven komen.
Hennie en ik wensen jullie net zoveel plezier en fietsgenot toe als wij een jaar geleden hebben gehad.
Groetjes van Hennie en Siem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!